FACEBOOK AND FRIENDSTER »

Saturday, October 17, 2009

the courage-the-cowardly-sofia


kalau lah saya ada keberanian
saya nak keluar dari universiti teknologi petronas.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak keluarkan semua duit dr bank dan terbang ke Eropah.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak pakai gaun kembang macam dalam cerita 'Enchanted' tu pastu pergi kelas dgn selamba.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak cakap kat pakcik guard, 'get a life boleh tak!menyaman je keje..'

kalau lah saya ada keberanian
saya nak kalerkan kereta saya kaler purple lavender.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak cubit dr.Awan pastu nasihat die supaya layan kami dengan lebih baik dan bertoleransi.kami ni manusia ok,bukan robot.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak tinggalkan segala harta yang saya ada,dan jadi chun lee.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak pergi niagara falls pahtu wat bungee jumping.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak jadi fashion designer atau pun penari balet atau pun pemain piano sampai grade 8.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak cuba pakai tudung kaler hitam.
tapi saya takde keyakinan.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak pergi OBS sekali lagi dan ambil course sebulan.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak kalahkan lipas.
tapi saya tahu saya tak mampu.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak smackdown orang yang selalu kutuk saya kat belakang.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak belikan mak saya sebuah rumah yang sangat mewah.mcm mansion.
yes ONE DAY!

kalau lah saya ada keberanian
saya nak bakar chancellor hall.sebab ada team ITMS kat situ.
sampai hati dieorg block DC++..
itu nyawa saya di sini!
the only thing that keeps me going!to UTP,for god's sake.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak belajar berenang,tapi saya takut sangat.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak berhadapan dengan masa lampau saya dan selesaikannya.

kalau lah saya ada keberanian
saya tak tulis dah benda2 mengarut ni.
tp orang penakut mcm saya je blog2 macam ni sebab tak berani nak bising2 kat orang hahaha :D

kalau lah saya ada keberanian
saya nak tinggalkan laptop ni dan terus drive ke KL.

kalau lah saya ada keberanian
saya nak luahkan apa yang terpendam dalam hati saya ini.

kalau lah saya ada keberanian
saya mahu mengubah diri.

kalau lah....


ok,bye.

4 miahaha~:

kita said...

pegi la cubit dr awan...dia comeyl kot...wahaha~

nak pegi obs sebulan? seminggu pon dah hitam...hehe...cemana pon aku wish ko gud luck...haha...

~kooala~ said...

waa takot2..dr awan nmpk comel mcm singa.nnt die terkam,isk3 takot2.

hahaha kalau lah ada keberanian...

Awkward April said...

npe x brani pki tdg itam plak??

~kooala~ said...

xde keberanian.hehe
seyes,da lame xpkai tdg itam.last skali mase form5 kot. X)
pelikkn?